Erikoistuvaksi keuhkosairauksille Eloisalle Mikkeliin!

Ilmoitus julkaistu: 01.01.2024
Työpaikan/yksikön nimi ja sijainti: Etelä-Savon hyvinvointialue Eloisa, Mikkeli
Työnimike: Erikoistuva lääkäri
Työn alkamisajankohta: 1.6.2024 tai sopimuksen mukaan
Haun deadline: 31.03.2024
Viikottainen työaika: 38,25h
Palkkaus: LS ja uraporraspalkkajärjestelmän mukaan 5038,50e – 6979,80 €/kk
Minimikoulutus: lääketieteen lisensiaatti
Yhteystiedot: rekrytointikoordinaattori Elise Pöysä
elise.poysa@etelasavonha.fi
0406567780
Hei erikoistuva lääkäri, tule Mikkeliin keuhkosairauksien yksikköön! Meillä voit erikoistuvana lääkärinä suorittaa keuhkosairauksien runkokoulutuksen tai tehdä reunapalveluita omalle erikoisalallesi.

Etelä-Savon hyvinvointialue Eloisa hakee erikoistuvaa lääkäriä keuhkosairauksille 1.6.2024 alkaen tai sopimuksen mukaan.

Keuhkosairauksien yksikkö Mikkelissä koostuu ajanvarausvastaanotosta sekä noin 10 paikan reviiristä konservatiivisella vuodeosastolla. Yksikössämme tehdään monipuolisesti kaikkea keuhkosairauksien erikoisalaan kuuluvaa työtä.

Työnkuva järjestetään koulutustavoitteiden mukaiseksi. Työnkuvaan kuuluu pääsääntöisesti työskentelyä vuodeosastolla sekä poliklinikalla. Mikkelissä sinulla on myös mahdollisuus opetella tekemään bronkoskopiaa ja pientoimenpiteitä. Erikoistuvan lääkärin työnkuvaan kuuluu myös päivystykseen osallistuminen. Erikoistuvana lääkärinä saat yksikössämme tukea ja sopivasti vastuuta. Erikoistuvan koulutukseen kuuluu osallistuminen toimialamme koulutuspalavereihin. Erikoistuvalla on mahdollisuus osallistua myös alan valtakunnallisiin koulutuksiin. Työnantajana Eloisa on koulutusmyönteinen ja kannustaa lääkäreitä jatkuvaan oman ammattitaidon kehittämiseen.

Lue lisää ja hae erikoistumaan keuhkosairauksille suoraan täältä: https://www.kuntarekry.fi/fi/tyopaikat/erikoistuva-laakari-keuhkosairaudet-mikkeli-570619/

Lisätietoja antaa ylilääkäri Anssi Ukkonen, puh. 040 359 8241, anssi.ukkonen@etelasavonha.fi.